ავტორიზაცია
ან
გაიარე საიტზე რეგისტრაცია
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 12.0 бесплатно
გაქვთ რაიმე კითხვა? ან პრობლემა საიტთან დაკავშირებით?

ჩვენ დაგეხმარებით!

მოგვწერეთ ჩვენს ოფიციალურ ფეისბუქ ფეიჯზე მთავარი სიტიდან, გადადით WOG.GE-ზე და მაჯვენა ფეისბუქის ჩატიდან მარტივად დაგვიკავშირდებით.

ბოლო კომენტარები
26 November 2022 20:43
sad dedistyvnashi chavagdo ro daayolo ara?
26 November 2022 20:01
framehostidan charitoba?
26 November 2022 14:01
giglemaa, გასწორდა შეგიძლია გადაწერო
23 November 2022 16:57
Ver Viwer Vercerti Linkit Ratom?
23 November 2022 16:43
აქტივაცია?
22 November 2022 19:27
Parolo rarii?
20 November 2022 12:01
admin pass ra aris?
19 November 2022 21:17
არასწორი ლინკი
15 November 2022 18:37
luka20082, პავნოში გადახედე Owner Authentication და მგონი მანდაა(vera332 არის პაროლი მგონი)
13 November 2022 13:11
mysqml თი ადმინ ლეველი მოვიმატე და ოვნერ პაროლს მთხოვს და რა არის ??
11 November 2022 20:32
dzaan magari gamemodea davayene mara admin rogor mivce che mtavs vafshe sxvanairadaa yvelaferi iqneb damexmaro
11 November 2022 21:56
როგორ დავაკავშირო mysql ბაზასთან თამაში ? sheviyvane monacemebi Gamemode pwn ში მაგრამ არ შვრება მაინც, ბაზასთან არ აქვს კავშირი არის აქ ვინმე ? შემყავს ბაზის მონაცემები, მაგრამ ვერ უკავშირდება..
9 November 2022 00:20
zustad ra chetebia 
8 November 2022 17:12
rogor davvregistrirdet
3 November 2022 20:56
SUS LUSY, თვითონ WinRar-შიც წერია პაროლი და გადმოწერა რომაა მის ქვევითაც წერია  პაროლია 'Gta.Wog.GE
3 November 2022 13:03
pass adevs
3 November 2022 12:10
auuuuuuuuuu adsada tashi palo viro kosta sanikidze prime house gta mindaaaaaa
2 November 2022 22:27
Dhshshsjsgsix javx pes 2023
2 November 2022 13:57
gogitasaqaunti aramgonia gaibagos, kargadaa ackobili
1 November 2022 22:55
tuningdeba? xoaribageba?
31 October 2022 14:17
bacho123, sheidzleba arascorad daakene
31 October 2022 14:16
Giushan1n1, 'Gamemodes' failshia
28 October 2022 17:40
msql??????
26 October 2022 17:52
ar mushaobs error agdebs TransportDuty'ze
25 October 2022 21:00
Dato_BAGRARTIONI, Moonloader
21 October 2022 14:57
romel saqagaldeshi unda chavagdo?
18 October 2022 19:52
Pupuz geo kurka
13 October 2022 19:33
- ვერაფერს ვერ შეცვლი , ეს არის აპლიკაცია რომლის მეშვეობითაც შეგიძლიათ თამაშში შესვლა.
12 October 2022 17:58
Zalian kargi saitia
8 October 2022 20:32
ძმებო Launcher რო დავაედითო Visual Studio Code ში Project უნდა შევქმნა? თუ რამე არის?
ყველას ნახვა
საიტის კატეგორია
თხოვნები: [GameMode] Majestic RP 2021 | სათამაშო მოდი
თხოვნა აასრულა: KingxKatanx / დრო: 9-07-2022, 00:30
EnglishGeorgianPortuguese
ჩვენ უკვე 4401 ვართ

 [UPDATE/BUGFIX] საიტის განახლებები & ბაგების FIX


[UPDATE/BUGFIX] საიტის განახლებები & ბაგების FIX

გამარჯობა , დღეიდან საიტზე ნებისმიერი განახლება თუ ბაგების FIX აღიწერება ამ გვერძე დროის მიხედვით , საიტის განვითარებისთვის მომხმარებლებს საშუალება გეძლევათ საიტის შეცდომების შესახებ დააკომენტაროთ , რომელსაც შემდეგ ადმინისტრაცია გაასწორებს ან მოითხოვოთ რაიმე ახალი ფუნქცია საიტისთვის , ყველას შეუძლია დააფიქსიროს საკუთარი აზრი ამა თუ იმ ფუნქციასთან დაკავშირებით.

პატივისცემით: #WOG TEAM ❤️








განახლება: YouTube Channel || დრო: 21.06.2022 - GTA.WOG.GE V1.01



განახლება: BUG FIX || დრო: 22.06.2022 - GTA.WOG.GE V1.02



განახლება: BUG FIX || დრო: 09.08.2022 - პაროლის აღდგენა V1.03

ვინ დაიმახსოვრა სიახლე?
ვერ მოიძებნა მომხმარებელი, რომლებმაც ეს სიახლე ფავორიტებში დაამატეს!

    კომენტარი
    ჩემი კომენტარის ნახვა

    განახლება: YouTube Channel || დრო: 21.06.2022 = GTA.WOG.GE V1.01

    განახლება: BUG FIX || დრო: 22.06.2022 = GTA.WOG.GE V1.02

    განახლება: BUG FIX || დრო: 09.08.2022 - პაროლის აღდგენა V1.03

    0

    es ra ari servershi aketeb bug fix tu ra?

    0

    Rachik,
    როგორც სერვერებს სჭირდებათ ბაგების ფიქსი და აფდეიტების გაკეთება საიტებსაც ანალოგიურად აქვთ საიტებსაც საჭიროა განახლებებიც და ბაგების ფიქსები ისეთი განახლებები რომლებიც მომხმარებლებს საშვალებას აძლევთ მარტივად გადაადგილდნენ საიტზე ან კომფორტის ზონაში იყოს და პრობლემები არ ჰქონდეს საიტს ყოველი გასწორებული ბაგი და აფდეიტი კეთდება ჩვენი მომხმარებლების მეტი კომფორტისთვის...

    0

    გასწორდა პაროლის აღდგენა❤️

    0

    სტუმრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
    მეტი უფლებებისთვის თქვენ უნდა გაიაროთ რეგისტრაცია ან ავტორიზაცია
    რეგისტრაცია / ავტორიზაცია
    • სახელი:
    • E-Mail:
    • შეიყვანეთ რანოოდენიმე სიტყვა:
    TEZO
    კირა(Reedus)

    კატეგორია: SAMP Muliplayer / Gamemodes / თხოვნები

    დასახელება: Majestic RP
    ვერსია: 2021
    ენა: ქართული
    ძრავი: MySQL | Pawn.CMD
    სიახლის ავტორი: KingxKatanx
    ატვირთულია: Yandex

    აღწერა: ეს არის ქართული სერვერის Majestic RolePlay - ის სათამაშო მოდი , ჩაიწერეთ და შეაფასეთ.

    კომენტარი: 1 /
    ნანახია: 7 810 /
    დრო: 9-07-2022, 00:30

    სრულად